Inschrijven:

Voorinschrijven kan tot de dag voor de wedstrijd via

ONLINE INSCHRIJVEN

Ook daginschrijving is mogelijk (meerprijs!)

Borstnummers:

Uw borstnummer kan afgehaald worden op zondag 15/10/2023 vanaf 12u00 in de tent langs de piste.

Kleedkamers & Douches:

Op 50m afstand van het vertrek/aankomst en de inschrijving, in de Sporthal van Kortessem, Oud Mersenhovenstraat 2.

Parkeren:

Er is een ruime parkeergelegenheid voorzien in de onmiddellijke omgeving (binnen een straat van 100 meter) :

• Aan de achterzijde van het Cultureel Centrum Mozaïek, te bereiken via de Kerkhofstraat ;
  • Aan de Sporthal, Oud Mersenhovenstraat ;
  • Aan school De Klok, gelegen aan de Kloosterstraat.

Prijzen:

De prijsuitreiking zal plaats vinden op de atletiekpiste na aankomst.

• Naturaprijzen: voor iedere deelnemer, ook de kinderloop.
  • Geldprijzen:
    5 km: voor de eerste 3 Dames en Heren, Senioren, Masters +35, Masters +45, Masters +55 en Masters +65 - Prijsuitreiking om 14u00
    13,5 km: voor de eerste 3 Dames en Heren, Senioren, Masters +35, Masters +45, Masters +55 en Masters +65 - Prijsuitreiking om 16u00
  • Medailles en goodiebags voor de kinderen bij aankomst.

Uitslagen:

Live results   hier

Definitieve uitslag op deze website: www.kerkenloop.be - uitslagen

Tombola:

• Waardevolle naturaprijzen voor aangekomen lopers van de 5km en de 13,5km. Winnaars van geldprijzen moeten aanwezig zijn en zich kunnen legitimeren (identiteitskaart)

Contact:

• Sportdienst Kortessem : 011/85.82.55